woensdag 18 januari 2012

Ik verkoop mijn PHONIC MU 802 mengpaneel. Ik heb het enkele jaren geleden gekregen voor Nieuwjaar, maar heb het nooit gebruikt, alleen om een microfoon op aan te sluiten. Het is in perfecte staat, omdat het nooit echt gebruikt is geweest. Als u geïnteresseerd bent, mag u me contacteren via email, het kan wel alleen afgehaald worden in Diepenbeek, Limburg. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 3 zoekertjes van Tomas Ceyssens Tomas: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 62148709 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Coax verlengingskabel T.V 3 € Camera van samsung 250 € Mini magic 110 pocket camera 10 € Kodak instamatic 133x 19 € Flitsblokjes Sylvania magicube... 10 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/tv-audio-foto"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '4040', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten