dinsdag 24 januari 2012

Ik verkoop mijn Beats by dr Dre Detox omdat ik aan het sparen ben voor een nieuw mengpaneel dat ik zo snel mogelijk wil hebben (Pioneer djm-5000). Ik heb hem gekregen omdat ik tweedes was geworden op een dj-contest in Nederland. Hij is volledig in orde en maar een aantal keer gebruikt omdat ik vooral Sennheiser gebruik tijdens het draaien. Het enige nadeel is wel dat ik de doos zelf, niet meer heb omdat dit te veel plaats innam. Alles wat IN de doos zat heb ik uiteraard wel nog!(zakje, boekje (garantie), doekje, kabel, hoofdtelefoon)Als u intresse heeft kan u altijd een mail of een sms sturen. Als u wil bellen kan dit ook na 17uur.Ik zou hier graag 250 euro voor krijgen maar laat dit je niet afschrikken om een bod te doen!!! Er kan nog over de prijs gepraat worden.Natuurlijk kan u hem eerst bezichtigen en uitgebreid testen vooraleer u hem koopt! Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Dirk: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 62285622 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Minolta 50mm f1.4 RS (Sony) 250 € Minolta 100mm f2.8 (D) Macro (... 475 € Philips homecinema met dvd spe... DB Technologies opera sub 15D 575 € Denon dn 6000 425 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/tv-audio-foto"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '4040', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten