dinsdag 10 januari 2012

Beste,Bij deze verkoop ik mijn Behringer DJX750 inclusief de flightcase waar hij in past.Specificaties:- professionele 5-kanaals DJ mixer met stijlvol design- 24-bit digitale effecten met geavanceerde parametercontrole- intelligent dubbele auto-BPM counter met tijd en beat sync display- 12 inch formaat- super-smooth ultraglide faders die tot 500.000 keer meegaan- XPQ stereo surround effect- 3-bands toonregeling en precieze levelmeters per kanaal- 3-weg kill switches- monitor functie met master/cue balance controle- auto-talkover functie met aparte dieptecontrole- afmetingen: 320 x 378 x 104 mm (BxDxH)De prijzen op internet zijn ongeveer 175 euro voor het mengpaneel en 100 euro voor de flightcase.Ik verkoop dit nu voor 175 euro omdat dit enkel thuis gebruikt is geweest.U mag altijd een aannemelijk bod mailen of doorbellen.Kijk ook naar mijn andere advertentiesPS.: de laatste foto is van het internet. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 3 zoekertjes van Dylan Stevens Dylan Stevens: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61969388 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Kenwood DPF-1010, cd-speler me... 50 € Kenwood KX-3080, prima deck me... 25 € Pioneer TX-606, tuner met uits... 35 € Kenwood KA-3700, pittige stere... 70 € Pro Stekkervoeding met Led 3/1... 19,95 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/tv-audio-foto"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '4040', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten