zondag 1 september 2013

Hey,ik verkoop mijn 6 maand oude Allen & Heath xone 62 mixer die ik jammer genoeg door omstandigheden weinig heb kunnen gebruiken. Tevens heb ik tegenwoordig weinig tijd om me met muziek bezig te houden.De mixer is in totaal maar 10 keer gebruikt in een rookvrije ruimte. Ik heb hem altijd goed beschermd tegen stof.Hij werkt perfect, is in prima staat en heeft geen enkele kras.Ik heb het aankoopbewijs nog en de mixer heeft nog 2,5 jaar garantie.U krijgt hem mee in zijn originele doos met al de bijkomende papieren en nodige kabels.Ik doen het weg voor bijna de helft van de aankoopprijs omdat hij hier toch maar ligt en ik weet zeker dat ik er iemand van jullie gelukkig mee kan maken.Kenners weten dat dit mengpaneel van de hoogste kwaliteit is en bekend staat om zijn uitstekende filters. Het is niet voor niets dat Richie Hawtin, Jamie Jones en Seth Troxler Allen & Heath verkiezen op hun optredens.Geef me gerust een belletje als je eventuele vragen zou hebben.Af the halen in Mortsel (Antwerpen).Bo: 04 95 27 16 09. Sluiten  Contacteer Bo Mersie Je naam Je e-mail Je reactie Beste Bo Mersie, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Bo Mersie: Verstuur een email 03 4-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 76824611 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/tv___audio___foto/audio"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '4041', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten