maandag 4 maart 2013

beste,bij deze verkoop ik mijn mengpaneel pioneer djm 400 met daarbij de traktor controller (X1) ik verkoop deze omdat ik graag een ander paneel zou willen hebbenik ruil dit ook tegen een traktor of pioneer mengpaneel dat je gewoon maar aan pc moet aansluiten, het moet wel eentje met jogwheels zijn..wat je er bij krijgt is natuurlijk de traktor instalatie cd-romtraktor X1 geluidskaartpioneer djm 400met deze set kan je ook gewoon via pc draaienvoor meer info stuur gerust een mailof ik ben ook steeds bereikbaar via het nummer 0471083105 Sluiten  Contacteer jordy Je naam Je e-mail Je reactie Beste jordy, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper jordy: Verstuur een email 0471-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 71740833 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='multimedia_tv_audio_photo'; var adlKv='q=;prov=oost+vlaanderen;subcat=audio;price=0;zipcode=9340;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl/tv___audio___foto/audio"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '4041', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten