zondag 19 juni 2011

Hallo , bij deze verkoop ik mijn bijna niet gebruikte DJ-Set,De denon dn-x120 (x1) + Denon dn-S1200. Hij heeft gedurende 2 jaar gewoon stil gestaan en heeft amper gebruikssporen,ik verkoop deze set wegens tijdgebrek voor te djen.Het is een zeer proffesionele dj set.Klik op deze site voor alle specificaties & algemene informatie over de set.Ik heb deze set aangekocht aan 1300Euro bij bax-shop, deze prijs is immers al wat gedaalt.De prijs is licht bespreekbaar.Ik VERZEKER u trouwens dat de set echt amper gebruikt is en nog in TOPSTAAT isGelieve me te emailen in geval van intresse.PS. je kan me ook altijd mailen voor fotos van het mengpaneel. Als je geïntresseert bent doe dit dan ook aub. ik antwoord zo spoedig mogelijk.PSS. ik kan hem eventueel tot bij u brengen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten