dinsdag 31 mei 2011

2x CDJ Stanton C.303

2x CDJ Stanton C.303 Bij deze verkoop ik mijn 2 CDJ's van Stanton type c.303. Ze staan hier al een maandje stil wegens aankoop van platenspelers. Ze zijn 1,5 jaar oud en werken nog goed. Er zijn wel enkel krassen zichtbaar. Ze kunnen zeker getest worden te Brasschaat!. De cd spelers worden samen voor 100 euro (of een goed bod) verkocht. Ook heb ik hier nog een mengpaneel liggen dat perfect is voor de beginnende DJ. Als je hier interesse in zou hebben, geef me dan een seintje. Het mengpaneel verkoop ik voor 30 euro en kan uiteraard ook getest worden.Enkele kenmerken van de stanton c.303:- Professionele tabletop CD speler met seamless loops en sampler- Volledige MP3 functionaliteit- Bestanden en mappen browsen in MP3 speler-stijl- Grote jog wheel voor intuïtief cue’en van tracks- Key Lock (beter bekend als master tempo)- Instelbare pitch (+/- 8%, 16%, 25%, 100%) en Pitch Bend- Onboard sampler met vier trigger buttons en cue geheugen- Betrouwbare, anti-shock playback met auto cue en instant playback- Goed leesbare amber LCD geeft belangrijke informatie in één oogopslag weer- S/PDIF digitale output
meer info


0 reacties:

Een reactie posten